26 November 2008

~Pengenalan~

Assalamualaikum w'Allah..
tidak tahu mahu menulis tentang apa.seharian menghasilkan blog ini.hampir terlupa basic2 mudah.
terpaksa membuka kembali buku buku lama dan cari di internet..
saya berumur 24 tahun ini Alhamdulillah.
tidak banyak yang menarik mengenai diri ini yang enak di ceritakan.seorang hambaNya yang mencari Cinta yang Hakiki.
seorang pemikir,pemerhati,penilai alam ini,kejadian manusia,sifat sifat manusia,akal manusia,nasib qada dan qadar manusia,perjalanan hidup alam ini dan manusia.
lebihnya seorang pemerhati manusia.manusia ciptaan Allah yg sungguh hebat bermula dari Adam.
seorang yang suka melihat alam dan ragam manusia.dan juga,suka mengkaji tentang perkara perkara ghaib yang di redhai Allah.ilmu yang amat bermanfaat.

dan jika ada hasil posting2 saya yang salah,silakan betulkan saya. email saya farizfansuri@yahoo.com dan juga ym saya farizfansuri@yahoo.com


No comments: